Nebim

Nebim V3

 

 

Kurumsal Kaynak Planlama (ERP) alanındaki iş uygulamalarıyla kurumların iş süreçlerini destekleyen Nebim, 1966'dan beri süregelen deneyimi ve bilgi birikimi ile Türkiye'nin en köklü geçmişe sahip bağımsız yazılım firmalarındandır. Hazır giyim, ayakkabı, zincir mağazalar, çok katlı mağazalar ve optik yazılımlarında Türkiye'nin en fazla tercih edilen yerli yazılım şirketidir.

Bugün Türkiye geneline yayılmış Nebim Çözüm Ortakları ile birlikte 600 kişiyi aşan uzman bir kadro; hazır giyim, ayakkabı, ev tekstili, halı, mobilya, optik, elektronik ve mücevher başta olmak üzere 10.000'den fazla firma ve 75.000'den fazla kullanıcıya hizmet vermeyi sürdürmektedir. Nebim'in geliştirdiği Kurumsal Kaynak Planlaması, Tedarik Zinciri Yönetimi, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Perakende Yönetimi ve Kurumsal Performans Yönetimi iş yazılımlarından ve hizmetlerinden yararlanan firmalar; işletme kaynaklarını en etkin biçimde kullanabilmekte ve iş süreçlerini verimli yönetebilmektedirler.

Tarihçe

1966

Nebim, dönemin ünlü markalarından Neyir Örme Sanayii A.Ş'nin bilgi işlem merkezi olarak, IBM Unit Record tabanlı bir altyapı üzerinde firmanın üretim, kronometraj, sipariş, satış, mağaza takibi ve muhasebesinin yürütülmesii için hizmet vermeye başlar.

1970

Türkiye'nin ilk IBM System/360 mainframe bilgisayarlarından birinin tedarik edilmesiyle birlikte Neyir Örme Sanayii A.Ş haricinde firmalara da servis büro hizmeti vermeye başlar.

1977

Neyir Örme bünyesinden ayrılarak bir anonim şirkete dönüşür. Nebim Neyir Bilgisayar Sanayii ve Hizmetleri A.Ş. adını alır.

1981-1982

Texas Instruments'in Türkiye distribütörlüğünü alarak donanım satmaya başlar. Donanım ürünlerinin tamir ve bakımı için bünyesinde bir teknik servis kurar. Merkezini İstanbul'da bugün de hizmet vermeye devam ettiği iş yeri olan Dedeman İş Hanı'na taşır ve Ankara'da bir bölge müdürlüğü kurarak faaliyet gösterdiği alanı genişletir.

Unix ve COBOL tabanlı ticari programlar geliştirmeye başlar. 

1988

Standart bir "Paket Program" geliştirip lisansını veren ve desteğini sunan bir iş modeli kurarak bir Bağımsız Yazılım Firmasına dönüşür (Independent Software Vendor).

1995

Çözümlerini Türkiye'ye yaymak üzere bir dağıtım kanalı kurmaya başlar.

1997

Microsoft ile stratejik bir iş birliği yapar. Microsoft SQL Server üzerinde çalışan, Microsoft Windows tabanlı bir grafik kullanıcı ara yüzü sunan, Client/Server mimarili bir yazılım altyapısı üzerinde yazılım geliştirmeye başlar.

2000-2001

Türkiye'nin ilk ilişkisel veri tabanı üzerinde çalışan, grafik kullanıcı arayüzü sunan Kurumsal Kaynak Planlama (Enterprise Resource Planning ERP) ürünlerinden biri olan Nebim Winner'ı kullanıcıların hizmetine sunar.

2004

Bununla birlikte, donanım satışı ve teknik servis faaliyetlerine son vererek sadece yazılım geliştirmeye odaklanır. Böylece bir Bağımsız Yazılım Firmasına dönüşümünü tamamlar. Dağıtım kanalına yeni çözüm ortakları ekleyerek tüm Türkiye'ye hizmet vermeye başlar.

Microsoft ile 1997'den beri devam eden stratejik iş birliğini güçlendirerek Microsoft Gold Certified Partner statüsüne ulaşır.

2010

Türkiye genelinde 65 çözüm ortağı ile birlikte; Nebim çözümlerini kullanan 9.000'den fazla firma ve 60.000'den fazla kullanıcıya hizmet vererek; hazır giyim, ayakkabı, zincir mağazalar, çok katlı mağazalar ve optik yazılımlarında Türkiye'nin lideri konumuna gelir.

IBM ile stratejik bir iş birliği yaparak IBM Çözüm Ortağı olur. IBM Cognos ürünleri üzerinde Kurumsal Performans Yönetimi (Corporate Performance Management) çözümleri geliştirmeye başlar.

2011

2005'ten beri geliştirdiği; esnek ve ölçeklenebilen bir platform üzerinde, hedeflere dayanan, tamamen entegre yönetim süreçleriyle kaynakların verimli kullanılmasını sağlayan yeni ERP ürünü olan Nebim V3'ü kullanıcıların hizmetine sunar.

Yazılım Hizmetlerimiz

 

Perakendeci, toptancı ve üreticiler için ERP

 

Kapsamlı ve Entegre

Satın almadan üretime, finans yönetiminden satışa kadar ihtiyaç duyduğunuz tüm iş süreçlerinizi, aynı platform üzerinde, baştan sona entegre bir şekilde yönetin

Nebim V3 ERP uygulamalarını keşfedin

Değişime ve Büyümeye Açık

Modüler yapısı ve başka sistemlerle entegrasyon yetenekleri sayesinde ERP’nizi firmanızın büyümesini sağlayacak platform olarak kullanın

Nebim V3’ün modüler yapısını ve entegrasyon yeteneklerini tanıyın

Hızlı Uyarlanabilir

Sektörünüze özel hazır fonksiyonları ve Nebim’in geliştirdiği hızlı ERP uyarlama yöntemleri sayesinde yeni projelerinizi hızla ve çeviklikle hayata geçirin

Nebim V3’ün hızlı uyarlama yeteneklerini keşfedin
 

Kapsamlı ve Entegre ERPKapsamlı ve Entegre ERP

Tekilleştirilmiş ürün, tedarikçi ve müşteri bilgileri ile çalışabileceğiniz, veriyi üzerinde anlık karar alabileceğiniz şekilde enformasyona dönüştürüp erişiminize sunan Nebim V3 ERP sayesinde A'dan Z'ye tüm iş süreçlerinizi aynı platform üzerinde ve entegre bir şekilde yönetin.

NebimV3 ERP uygulamalarını keşfedin
 

Değişime ve Büyümeye Açık ERPDeğişime ve Büyümeye Açık ERP

Nebim V3'ünüzü; yeni nesil ödeme kaydedici cihazlar, devletin vergide e-dönüşüm vizyonu kapsamındaki özel entegratör uygulamaları, B2C ve B2B e-ticaret sistemleri, harici müşteri sadakat ve CRM uygulamaları, harici lojistik sistemleri, iş akışı ve doküman yönetimi sistemleri ile entegre ederek ve firmanızı büyütecek iş geliştirme projelerinizi doğru veri ile besleyerek ERP'nizin firmanızın büyüme motoru olmasını sağlayın.

Nebim V3'ün entegrasyon yeteneklerini tanıyın
 

Değişime ve Büyümeye Açık ERP

Büyük düşünüp küçük adımlarla başlayabileceğiniz, bununla birlikte ihtiyaç duyacağınız zaman üst sürümlerine kolaylıkla terfi edebileceğiniz ve yeni uygulamalarını lisans kapsamınıza kolaylıkla ekleyebileceğiniz modüler yapısı sayesinde Nebim V3'ünüzün firmanızdaki kullanım kapsamını firmanızın büyümesi ile birlikte kolaylıkla genişletin.

Nebim V3'ün farklı sürümlerini ve lisans modelini keşfedin.

Hızlı Uyarlanabilir ERP

Mağazalar arası algoritmik ürün rotasyonundan konsinye satış yönetimine, sezonsal ürünlere yönelik merchandise planlama uygulamalarından perakende odaklı müşteri sadakat yönetimi uygulamalarına kadar, firmanızı büyütürken ihtiyaç duyacağınız öncelikli sektörel uygulamaların zaten geliştirilmiş ve Nebim V3’e dahil edilmiş olmalarından dolayı iş geliştirme projelerinizi hızla hayata geçirin.

Nebim V3 ERP uygulamalarını keşfedin

Nebim’in geliştirdiği hızlı ERP uyarlama yöntemleri ve proje esnasında paylaşacağı sektörel best practice yöntemleri sayesinde ERP uyarlama ve ek uygulama projelerinizde hız kazanın. Nebim’in merkezi proje yönetimi sistemine uzaktan bağlanarak uyarlama projenizin takvimini, kilometre taşlarını, kaynak kullanımının planlanan ve gerçekleşen durumunu takip edin ve proje yönetimi ile ilgili konularda karar alırken güven ile hareket edin.

Fiyat Listesi ve Kampanyalar

Fiyat Listesi İçin Lütfen Bizimle Temasa Geçiniz!

mail         :   platform@platform.com.tr

Telefeon  :    0. 324 . 336 32 12

Demo Talebi İstiyoruz


Ticari bir işletme olmanın gereği olan, kabul edilebilir kar oranına ulaşmak, çalışanların menfaatlerini gözetmek ve bunları yaparken de bilgisayar sektörüne katkıda bulunmak firmamızın önemli amaçlarıdır.

Tüm bu amaçlara ulaşmaya çalışırken; dürüst olmak, müşterilerine en iyi hizmeti vermek için yüksek kalitede ürünleri uygun fiyatlarla ve hızlı servis anlayışıyla sunmak firmamızın temel prensipleridir.

Bu anlayış doğrultusunda hareket eden firmamızın sizinle de ortak bir noktada buluşacağına olan inancımız sonsuzdur.


Hakkımızda

Platform Hakkında

Kuruluş tarihi 1996 olan şirketimiz PLATFORM BİLGİSAYAR sizlere daha iyi hizmet sunabilmek için gelişimi temel prensip edinen Teknik Servis elemanları ile kesintisiz olarak hizmet vermektedir. Kaynaklarımızı kuruluştan itibaren ileri teknolojiyi takip etmek ve siz değerli müşterileri Ağ Network (LAN) , NT , NOVELL , WIN2000, WIN2003 ve genişiletişim ağları (WAN), İnternet Üzerinden Online Bağlantı (VPN), Mağaza otomasyonu  "DANIŞMANLIK ", "anahtar teslimi projeler", " 7/24 BAKIM ve SİSTEM DESTEĞİ ", konularında uzman kadrosuyla Çukurova bölgesine hizmet vermektedir.

PLATFORM, Güçlü ve Uzman Servis Kadrosu ile Çukurova'nın Her Yerinde Hizmetinizde! 

PLATFORM, Satış Sonrası Servisin Satış Kadar Önemli Olduğunun Bilincindeki PLATFORM 'un Teknik Servis ve Destek Hizmetleri sorunsuzdur. 

PLATFORM, Ticari bir işletme olmanın gereği olan, kabul edilebilir kar oranına ulaşmak, çalışanların menfaatlerini gözetmek ve bunları yaparken de bilgisayar sektörüne katkıda bulunmak firmamızın önemli amaçlarıdır. Tüm bu amaçlara ulaşmaya çalışırken; dürüst olmak, müşterilerine en iyi hizmeti vermek için yüksek kalitede ürünleri uygun fiyatlarla ve hızlı servis anlayışıyla sunmak firmamızın temel prensipleridir. Bu anlayış doğrultusunda hareket eden firmamızın sizinle de ortak bir noktada buluşacağına olan inancımız sonsuzdur. 

PLATFORM tüketim malzemeleri; Pc ve çevre birimleri, Network ürünleri ve kuruluşları, Mağaza otomasyon faaliyetleri, donanım ve yazılım ürünlerinde tüm ÇUKUROVA'ya yayılan müşterilerine MERSİN ana ofisteki personelleriyle hizmet vermektedir. İç piyasadaki potansiyelin büyük olmasına rağmen, bu hizmeti veren firma sayısının artması ve fiyatlarda önemli farklılaşmaların olmaması nedeniyle, rekabet üst düzeye ulaşmıştır. Yoğun rekabet ortamında, koşulsuz müşteri memnuniyetine bağlılık ve müşteri taleplerine geniş stok kapasitesiyle anında cevap verme prensibi, PLATFORM 'a farklı bir konum kazandırmıştır.

Referanslarımız

 

  Refaran Listemiz Güncellenmektedir.  

Kadromuz


Mersin'deki bazı referanslarımız:


Hizmetlerimiz

Barkod Yazıcılar

Barkod Okuyucular

El Terminalleri

Network Çözümleri

Kuruluş hizmetlerimiz, marka bağımsız donanım ve/veya yazılımın PLATFORM aracılığı ile temin edilip edilmediğine bakmaksızın, ürünlerin kısmen veya tamamen kurulması, çalışır duruma getirilmesi için gereken hizmetleri kapsamaktadır. PLATFORM çalışanları, network ürünleri konusundaki bilgilerini siz değerli müşterilerine daha iyi ve kaliteli hizmet verebilmek için sürekli güncel tutmaktadırlar. PLATFORM, marka bağımsız çözüm ve hizmet sunmaktadır, ayrıca danışmanlık hizmeti vermektedir. PLATFORM Network Çözümleri konusunda her türlü teklife açık bir firma profili çizmektedir. Hizmetlerimiz LAN, WAN, KABLOLAMA, KEŞİF, TEST ve PROJE gibi bölümlere ayrılmaktadır.

Mağaza Çözümlerimiz


Ticari bir işletme olmanın gereği olan, kabul edilebilir kar oranına ulaşmak, çalışanların menfaatlerini gözetmek ve bunları yaparken de bilgisayar sektörüne katkıda bulunmak firmamızın önemli amaçlarıdır.

Tüm bu amaçlara ulaşmaya çalışırken; dürüst olmak, müşterilerine en iyi hizmeti vermek için yüksek kalitede ürünleri uygun fiyatlarla ve hızlı servis anlayışıyla sunmak firmamızın temel prensipleridir.

Bu anlayış doğrultusunda hareket eden firmamızın sizinle de ortak bir noktada buluşacağına olan inancımız sonsuzdur.


Teknik Servis

Teknik Servis Uygulamaları

ADSL çıktıktan sonra insanlar bütün işlerini internette yapar oldu; kimi zaman, bir oyunun en heyecanlı yerinde, kimi zaman bir ödevi hazırlarken, kimi zaman ticari programınıza bilgi girerken,veya patronunuzun çok sinirli olduğu bir günde, sizden rapor istediğinde, aniden elektrikler kesildi ve bilgisayarınız bir daha açılmadı, yok yok, bilgisayarınızın faresi istem dışı hareket ederek bilgisayarınızı kullanmanıza fırsat vermiyor. Ne yapacaksınız şimdi, Arayın bizi, daha telefonda iken birazdan sorunlarınızın çözüleceğinden emin olun, sonra güler yüzlü bir personelimiz gelsin, sorunlar çözülsün. Ticari işletmeler için, bilgisayarlardan kaynaklanan en ufak bir sorun hem personelin vakit kaybına, hem ticari zararlara sebebiyet vermekte, o zaman sorun meydana geldikten sonra çözüm bulmaya değil, sorunun meydana gelmesini  engellemeye çalışmak gerekmekte...

  • Müşterilerimiz, sadece tek bir noktaya çağrılarını bildirerek Çukurova çapında destek alabilmektedir. 

  • PLATFORM Servis ve Destek Grubuna Telefon, faks, e-mail, web ile çağrıda bulunulabilmektedir.  

  • PLATFORM , Çukurova'nın her yerinde kesintisiz destek ve hızlı müdahale gibi müşteri ihtiyaçlarına cevap verebilmektedir. 

  • PLATFORM , Pc ve çevre birimleri, Server, Network cihazı ( leased line modem, router, switch vb.) ürünlere Bakım Sözleşmesi yapabilmektedir.

  • PLATFORM, teknik personeli kendini eğitmiş kadrosu ile müşterisine en iyi çözümü sunmaktadır.

Bakım Anlaşması

PC yönetimimiz, PLATFORM müşterisinin sözleşmeli ve/veya sözleşmeli olmaksızın tüm PC'lerine ve çevre birimlerine verilen yönetim, destek hizmetlerini kapsamaktadır. Verilecek hizmetler, seçilen sözleşme türüne bağlı olarak müşterilerimizin tüm PC'lerine ve çevre birimlerine bakım/onarım hizmetleri sağlayabilir donanım/yazılım güncellemeleri için çalışmalar yapabilir. Bu çalışmalar sayesinde müşterilerimiz, yüksek bir hizmet kalitesi, cihazları için daha yüksek bir "çalışırlık" oranı ve daha düşük bir maliyet gibi avantajlar elde ederler. PLATFORM, isteğe bağlı olarak PC ortamını (disk alanı, yazılım sürümleri v.b.) sürekli şekilde izleyerek, gerekli durumlarda müdahalede bulunmakta ve gereken ayarlamaları yapabilmektedir.

Örnek Bakım Anlaşması İçin Tıklayın

Arızalı Ürün Prosedürü


İletişim

Adres ve Telefonlar

PLATFORM Bilgisayar Sis. Paz.San. ve Tic. Ltd. Şti.

Adres : Çankaya Mah. 4728 Sk. Adalı Apt. Kat: 2 Daire: 1   MERSİN

Tel : 0324 336 32 12 

Mai : platform@platform.com.tr

İletişim Formu

Ulaşım Krokisi